reklama

"keperi" a Laci Strike :))

Toť pred týžňom o takomto čase som už netrpezlivo čakala na príchod sesternice s Alexíkom a sestry s jej deťmi. Bol predĺžený víkend, doma som bola po mesiaci, tak som prestupovala z nohy na nohu a každú chvíľu som bežala von pred dom a obzerala som cestu či ich nevidím..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Dočkala som sa.. Po zvítaní a vybaľovačkách sme sa "my tri z Nitry" (aj keď nie sme z Nitry) rozhodli, že pôjdeme na návštevu brata. A tak ja, sesternica, sestra, Alex, Miška a Marek sme sa vydali cestu. Bolo už podvečer, tak sme deckám obliekli mikiny. Ako sme tak šli, zo srandy som Alexovi dala kapucňu na hlavu. Marek to zbadal a dal si aj on. Smiali sa."My sme keperi!" zahlásil Alex. Smiali sme sa. Kráčali pred nami, ako najväčší keperi sveta :)) Keď nám išli niečo povedať, ich hlasy dostali hlbokú tóninu, a rukami rozhadzovali ako sám pán Rytmus."Krstná," ozval sa Marek "prídeme k Mirovi (môj brat a jeho ujo), tak sa mu pozdravíme ČAU MIRO!! A prsty na rukách dal do tvaru paroháča, ťažký keper bol v tej chvíli :) Smiali sme sa vkuse."A ako sa pozdravíte Jarke?" opýtala som sa na švagrinú. Vtom sa otočil Marek, lúskol prstami, zdvihol ukazováky a palce a zahlásil"Čau Jarka, dneská Ti to sekne.." Smiali sme sa dvestoštyridsiatykrát. Celou cestou, dedina o nás vedela komplet celá, smiech nás sprevádzal až k bratovi. Nakoniec keď sme vyliezli po schodoch hore na terasu, kde brat opekal mäso na grile, Alex a Marek takým tichým hláskom zašepkali Čau Miro.. a bolo po parádnom pripravenom pozdrave. Samozrejme, švagriná mohla čakať úžasný kompliment. Chalani sa hanbili a tuším aj zabudli, na čom sa dohodli. Radšej sa odišli hrať s basketbalovou loptou. My dospelí sme si sadli okolo stola, kde sa podávali poživatiny a jedlá rôzneho druhu. Nie švédske stoly, toť prochotské stoly. Boli sme práve v družnej debate, keď vtom sa blížili keperi. Ostalo práve ticho keď prišli úplne ku nám, najprv Alex, za ním šiel Marek. Chalani si nevšímali, že sme boli ticho. Ako šli okolo, padla ďalšia hláška z úst Alexa."Volajte ma Laci Strike!" bez toho aby sa zastavil šiel ďalej, až do obývačky, Marek za ním. Smiali sme sa všetci svorne. Aj teraz sa smejem, keď si na to spomeniem :)))) Neskôr potom, keď sedeli obaja krpci pri stole a Marek hryzkal štrbavým chrupom kukuricu, mu Alex pomedzi kukuričné zrnká povedal Ty budeš Eminem.. Išla som do kolien. Kde na to chodia? Na hlášky?? Alex má 5 a Marek 6 rokov. Ledva povedia kledna, nie knedla, a oni poznajú také osobnosti??? Neuveriteľné :))Takže keperi z celého sveta, traste sa! Rastie vám konkurencia!!!

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu