reklama

Poznám ho mojim srdcom...

Ani neviem prečo, spomenula som si na jeden skvelý seriál. V našich televíziách sa s nimi roztrhlo vrece, Panelák či Ordinácia v ružovej záhrade na nás pozerá dennodenne. Lenže ja som si spomenula na americký seriál Ally McBealová.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Každú nedeľu o šiestej večer som sa nedočkavo usadila v obývačke do kresla, aby som si zaspievala úvodnú skladbu.. I´ve been down this road, walking the line that´s painted by pride.. Vždy som sa nadhadzovala na kresle v rytme pesničky. Samozrejme príbehy v tom seriáli boli úžasné. Bolo to z prostredia advokátky a jej kolegov. Vždy príbehy zo života, o jej radostiach a starostiach s mužmi, o jej snehuliakovi v mraziaku.. O kolegovi Johnovi Cageovi, ktorý pískal nosom a počul hudbu v hlave – Barry White bol jeho hrdinom.. O Richardovi Fishovi a jeho slabosti na laločky.. O jej životnej láske Larrym, ktorý jej daroval spomínaného snehuliaka... O Billym, ktorý je Allynou bývalou láskou, a preto stretnutie s ním pre Ally znamená dosť silné spomienky na ich hlboký vzťah. No Ally to znáša veľmi dobre.. O Elaine, asistentke a jej nezmyselných vynálezoch.. A v neposlednom rade o Ling, temperamentnej manažérke s mačacími očami..Je to partia kamarátov a kolegov, ktorí berú všetko čo im život nadelil. Ally stretáva veľa mužov, pri ktorých sa vždy niečo pokazí a zakaždým si povie, že ostane sama.. Seriál je sprevádzaný pesničkami Vondy Shepard, ktorej texty sú chytľavé a sú rytmické. Všetci právnici sa stretávajú v bare, kde Vonda spieva. Tancujú tam, oslavujú rôzne udalosti, spievajú karaoke. Preto som sa potešila, keď mi kamarátka darovala cd s týmito pesničkami. Snáď poznám slová všetkých, niektoré sú veselé, ale poväčšine sú o láske. Vlastne, všetky sú o láske. Veľmi sa mi páči jedna, I know him by heart. Text je neskutočne krásny, síce v origináli znie lepšie, ale ja som si dovolila ho preložiť.„Je tu tajná cestička, po ktorej kráčam, na miesto, ktoré nikto nemôže nájsť.. Kde stretnem niekoho môjho perfektného, ukrývam ho v mojej mysli.. Kde moje srdce urobí rozhodnutia, kým sa moje sny premenia na vízie.. A láska, ktorú cítim ho premení na skutočného.. Žijem v ilúziách? Chtiac niečo, čo nemôžem vidieť.. Ak urobím kompromis, budem žiť v klamstvách, predstierajúc čo láska znamená... Pretože moje srdce si udrží cenu, a viem, že on bude čakať.. A vydržím a budem silná, až kým...Pretože viem, že on je niekde tam vonku.. Len niekde mimo môjho dotyku.. Hoci som sa ho nikdy skutočne nedotkla.. Alebo ho nikdy nepočula rozprávať.. Hoci sme neboli nikdy spolu a nikdy sme sa nerozlúčili.. Nie, nikdy sme sa nestretli, ani som ho nikdy nehľadala.. Poznám ho mojim srdcom...“Nikdy som túto pesničku nepočula v seriáli, možno som nevidela zrovna tú časť :( a vždy keď ju počujem, tak si predstavím scénu.. Ally kráča v kabáte, vločky jej padajú na líca a ona zamyslene kráča pustou ulicou.. Rozmýšľa o svojom živote, o jej útrapách, o tom, že vari už nestretne muža svojich snov.. Aj napriek tomu stále verí, že možno keď prejde ulicou, zahne za roh a zbadá ho.. Ich pohľady sa stretnú a vtom ho Ally spozná.. Vlastným srdcom..

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu