reklama

Aktuálne z električky

Domov z práce chodievam električkou. Niekedy je to zaujímavé, sledujem ľudí, obzerám si malé zavesené letáčiky na tyčkách a z nich sa niekedy dozvedám novinky. Pozdĺž celého vagóna je nad hlavami priestor na reklamy pre rôzne vystúpenia a podujatia v meste. Dnes ma zaujal jeden plagátik.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Veľká fotografia Miroslava Donutila. One man show. Upútavka na jeho program "Vianoce s Miroslavom Donutilom". Paráda, pomyslela som si. Tam musím ísť!! Pri pohľade na jeho fotku ma hneď napadlo slávne "Napi se, nebo Te vyměnim!" Pospomínala som si aj na iné projekty, v ktorých tento sympatický pán účinkoval. Okrem podivného dedičstva s valašským kráľom v hlavnej role, kde krásne zahral JUDr. Ulricha, ma napadli daľšie tituly. Nuda v Brne - nikdy som nebola v Brne, ani som ten film nevidela - ale vraj je to príjemný film. Želary, Fany či Pelíšky. Samé skvostné filmy. Zas si poviem po vystúpení Donutil ma k smiechu.Keď som si urobila inventúru v jeho rolách na filmovom plátne, začala som špekulovať s kým na tú One man show pôjdem. Brat je ďaleko, kolegyne takéto niečo nebaví. Vyhrala to nakoniec spolubývajúca. Potom prišlo na myšlienkové pretriasanie oblečenie. Čo si oblečiem??? Snáď najväčší problém všetkých žien. Pred očami som mala otvorenú skriňu a už som sa videla ako sa prehrabujem v nohaviciach a svetríkoch, či tričkách. Keď som prebrala aj túto záležitosť, napadlo ma, že či vlastne potrafím na miesto jeho vystúpenia. Paráda, po druhýkrát. V Istropolise. No super, ešte som si pozrela kde si zakúpim lístky. Informácia o cene na plagátiku nebola, ale však si to môžem pozrieť na internete. Spokojná s mojim rozhodnutím, že sa predsa len tohto roku ešte stihnem kultúrne vyžiť som sa zapozerala von oknom. A vtom ma napadla ešte jedna maličkosť. Kedy to vlastne bude?? Budem mať vlastne vtedy čas? Nebudem mimo Bratislavy?? Hodila som očko opäť na plagátik a tam som si to prečítala: 15.12.2007...

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu