reklama

Kde len je??

Deti majú nevyčerpateľnú studničku hlášok a vtipných poznámok. Neraz mi však až rozum zastane (v tom najlepšom slova zmysle) pri pomyslení, čo všetko tie deti napadne :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minulý týždeň som sedela pri stole s krpcom Majkom. Rozprávali sme sa, usmieval sa, ja som sa usmievala a bola som rada, že si môžem vychutnať tú chvíľu s ním. Zrazu si Majko strčil prštek do dierky v nose a začal sa v ňom usilovne vŕtať. Na moje slová upozorňujúce na to, že to je neslušné a rôzne grimasy nereagoval. Tak som ho nechala tak. Nech sa prebaví. Po chvíli vytiahol prštek von a obzeral si ho. Malé zelené čudo svietilo na končeku pršteka. Nenápadne si ho utrel do nohavíc a skontroloval či poriadne utrel. Sledovala som čo ešte urobí. Bez slova, len tak, bola som zvedavá ako skončí toto malé dobrodružstvo. Majko zbadal, že zeleného kamaráta má stále na pršteku a potom akoby mu padol. Tak si ho začal obzerať a hľadať. Asi päť minút obracal prštek, dokonca aj druhú ruku si obzeral, keď vtom zahlásil"Kde som si ten soplík zapatrošil??" pokrčil obočím a pokračoval v hľadaní. Ja som sa na neho usmiala. Bol taký zlatý, že som ho musela objať :))

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu