reklama

Slzy šťastia

Už viem ako chutia slzy šťastia.. A pritom je to také jednoduché.. Ako donútiť oči, aby vypustili slzu, ktorá má veľký význam..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Je to spojenie duše, srdca a slzného kanálika. V mojom srdci je veľmi veľa lásky a našťastie ju mám komu darovať. Len tak.. Bez príčiny.. Všetkých ľudí v mojom srdci si veľmi cením, zatože sú.. Jednoduché.. Nezáleží na tom, ako vypadajú a ako veľký majú bankový účet.. Stačí, že sú.. Za ich dobrotu a milé slovo... No snáď na také prvé miesto by som posunula sestrine deti.. Marek a Miška.. Tieto dve živé striebra mi dokážu obrátiť náladu o 180 stupňov. Stačí len, keď sa usmejú.. Keď sa na mňa pozrú a detskou radosťou naplnia moje dni..Keď som doma, tak sa snažím s nimi tráviť čo najviac času. Pretože pri nich si uvedomím, že deti sú budúcnosť a že je to ďalšia generácia našej rodiny. Práve tá, ktorá tu po tej našej ostane.. A práve tieto dve deti ma naučili, ako chutia slzy šťastia.. Keď som s nimi, mám chuť ich stále nosiť na rukách, hrať sa s nimi, aby som počula ten detský smiech.. Pri nich akoby som sa aj ja vrátila do detských čias a stala sa dieťaťom.. Dokážem sa do hry totálne vžiť..Keď som po novom roku odchádzala preč do hlavného mesta, lúčila som sa s nimi.. Padli objatia a božteky a priania nech šťastne docestujem, samozrejme som deťom povedala, nech poslúchajú maminku a ocka a že si zavoláme.. Ako som sa otočila na schodišti, aby som im zamávala a poslala vzdušnú pusu, pozrela som sa na Mišku..„Krsnááá,“ ozvalo sa z jej úst, „nezabudni, že Ťa ľúbime!!“ a usmiala sa. Ja som sa na ňu pozrela, sestra sa usmievala tiež, lebo Miška to povedala úplne krásne.. Nežne.. Neskutočne..„Aj ja vás ľúbim!“ povedala som a už som musela ísť. Kráčala som po schodoch von, kde na mňa čakalo auto. Do očí mi vyhŕkli slzy, slzy šťastia.. Bol to úžasný pocit, chcelo sa mi plakať.. Od šťastia, bola som dojatá. Krásna rozlúčka, fakt ma tie Miškine slová dostatočne zahriali, aj keď vonku bol mráz a sneh. Ako píšem tieto riadky, do očí sa mi znova hrnú slzy.. A stále ma hrejú tie slová.. Také jednoduché a silné zároveň..Nie nadarmo sa vraví Plač, aj v slze je sila.. Áno, je tam sila.. Sila lásky..

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu