reklama

Ostáva to v rodine :))

Nuž, teraz som sa zamyslela.. na dve sekundy... a pochopila som, že zmysel pre humor a minidávku občasného výpadku myšlienok mám po mojej mame.. :)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ako som písala v predošlom článku, kúpila som si dnes bundičku. Vždy keď si kúpim nejakú vec na oblečenie, tak si to potom pofotím a pošlem mame, aby videla a pokochala sa. Vždy mi buď odpíše sms, alebo zavolá a pýta sa koľko to stálo atď. Tak aj dnes, som sa obliekla do bundičky, postavila som sa pred zrkadlo, odfotila jeden záber celej postavy, potom detail hlavy a zvršku, hlava bez kapuci, hlava s kapucou. Proste zo päť záberov a poslala som jej to. O asi polhodinu, čo mi neprichádzala žiadna odpoveď od mamy, som jej zavolala."Prišla Ti mms?" opýtala som sa jej, keď to zdvihla."Kúpila som si novú bundu tak som Ti poslala foto." dokončila som."Jaj áno, akurát som si to pozerala, keď si zavolala.. A akej farby je tá bunda?" šokla ma :)))Usmiala som sa a v tej chvíli som si spomenula na podobnú príhodu so sesternicou. Kúpila som si prvý mobil s číslom a napísala som jej sms, že tak už aj ja som mobilná. Prišla mi od nej odpoveď."Jéééj, to je super. A aké máš číslo??"Nuž rodina sa nezaprie :)))

Michaela Beličková

Michaela Beličková

Bloger 
  • Počet článkov:  45
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lieta sa do vesmíru, nadzvuková rýchlosť je už všednou záležitosťou, miliardy baktérií kapitulujú pred našimi sérami - ale stále je na svete veľa vecí, ktoré človek nedokáže. Tak napríklad sedieť v hojdacom kresle a nehojdať sa :)) Zoznam autorových rubrík:  Dni môjho detstva a roky po ňoHláškyNedeľná chvíľka poézie

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu